Гарантії та обмін, сервісні центри
Сервісні центри тонометрів, інгаляторів, небулайзерів в Україні ТМ Microlife, Gamma, Rossmax, Dr. Frei, Omron, Nissei, Little Doctor
Всі товари, представлені у Нашому інтернет магазині медичної техніки для дому Мед-Лайн, сертифіковані в Україні. Термін гарантії встановлюється фірмою-виробником і вказується в гарантійному талоні, що оформляється продавцем. З усіх питань, пов'язаним з гарантійними випадками (необхідністю ремонту), необхідно звертатися до авторизованих сервісних центри, адреси і телефони яких вказані в гарантійних талонах. При зверненні в сервісні центри необхідно надати фірмовий Гарантійний талон, в якому вказана дата продажу та штамп нашого магазину.
Повернення товару:
- Весь товар перед відправкою ми перевіряємо, робимо візуальний огляд, перевіряємо комплектацію і включаємо електро прилади.
- Для виключення можливості пошкодження транспортною компанією просимо Вас оглянути товар при отриманні, якщо транспортувальна упаковка пошкоджена, і товар пошкоджений не треба його забирати (це буває вкрай рідко).
- Повернення товару здійснюється згідно з чинним законодавством України "Про захист прав споживачів". Обмін товару належної якості проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо він не був у вживанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром. У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару.
У гарантійному ремонті може бути відмовлено у разі:
- Втручання в цілісність конструкції виробу особами, що не мають відношення до сервісних центрів
- Механічного пошкодження приладу, пов'язаного з неправильним його використанням
- При відсутності в гарантійному талоні таких даних, як дата продажу, підпису та штампа продавця
- Використання виробу в цілях, для яких воно не призначене
- При відсутності гарантійного талона
- Недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу
- Обмін і повернення товару здійснюється за висновком авторизованих виробником сервісних ценрiв
В гарантійний ремонт не входять:
- розпилювальні камери (розпилювач) для небулайзерів, інгаляторів
- маска дитяча для небулайзерів, інгаляторів, назальная канюля і т.д.
- трубка повітряна з'єднувальних для інгалятора, небулайзера
-
для тонометрів (вимірювачів артеріального тиску) - манжета, груша, стотоскоп (гарантія на менжету не розповсюджується
на деякi моделi тонометрiв - уважно дивіться гарантійний талон, в ньому вказана Гараня на прилад і окремо на менжету)
Адреси сервісних центрів
ТМ Gamma (Крім глюкометрів), Dr Frei, Promedica
- телефон гарячої лінії 0-800-600-100 з 9:00 до 18:00 Пн-Пт
- Дніпро Адреса: вул. Ленінградська 27/31 Телефон: (056) 372-35-50
ТМ Omron
- телефони гарячої лінії 0-800-300-138, (044) 541-14-98, (044) 541-14-97
ТМ Ulaizer, Юлайзер, Breather
- телефон гарячої лінії 0-800-500-323
ТМ Little Doctor, Nissei
- телефон гарячої лінії 0-800-30-120-80, (044) -49-279-55 Київ бульвар І. Лепса 8, тел. 044-454-11-98
ТМ Vega, Microlife
- телефон гарячої лінії 0-800-507-567 з 9:00 до 18:00 Пн-Пт (056) 374-77-75
ТМ Paramed, Rossmax
- Дніпропетровськ проспект Кірова 131 тел: 0-800-605-671, 067-56-59-593 з 9:00 до 18:00 Пн-Пт
ТМ Bionime, 2B, Gamma (глюкометр)
- Гаряча лінія 0800-600-103 з 9:00 до 18:00 Пн-Пт
ТМ Heaco
- Гаряча лінія 044-377-52-87
TM ZENET
- Гаряча лінія 066-66-70-663 Пн-Пт з 9:00 до 18:00
TM Новатор, Корона, маг, алимп, простам, термолор, гемотон, уфит, апполон, профолор
- Гаряча лінія 098-484-41-46, 0382-67-08-96, servisnovator@gmail.com Пн-Пт з 9:00 - 13.00, 14: 00-17: 00 Хмельницький вул. Тернопільська 17