Гарантії та обмін, сервісні центри

Сервісні центри тонометрів, інгаляторів, небулайзерів в Україні ТМ Microlife, Gamma, Rossmax, Dr. Frei, Omron, Nissei, Little Doctor

Всі товари, представлені у Нашому інтернет магазині медичної техніки для дому Мед-Лайн, сертифіковані в Україні. Термін гарантії встановлюється фірмою-виробником і вказується в гарантійному талоні, що оформляється продавцем. З усіх питань, пов'язаним з гарантійними випадками (необхідністю ремонту), необхідно звертатися до авторизованих сервісних центри, адреси і телефони яких вказані в гарантійних талонах. При зверненні в сервісні центри необхідно надати фірмовий Гарантійний талон, в якому вказана дата продажу та штамп нашого магазину.

Повернення товару:

  1. Весь товар перед відправкою ми перевіряємо, робимо візуальний огляд, перевіряємо комплектацію і включаємо електро прилади.
  2. Для виключення можливості пошкодження транспортною компанією просимо Вас оглянути товар при отриманні, якщо транспортувальна упаковка пошкоджена, і товар пошкоджений не треба його забирати (це буває вкрай рідко).
  3. Повернення товару здійснюється згідно з чинним законодавством України "Про захист прав споживачів". Обмін товару належної якості проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо він не був у вживанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром. У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у разі:

  1. Втручання в цілісність конструкції виробу особами, що не мають відношення до сервісних центрів
  2. Механічного пошкодження приладу, пов'язаного з неправильним його використанням
  3. При відсутності в гарантійному талоні таких даних, як дата продажу, підпису та штампа продавця
  4. Використання виробу в цілях, для яких воно не призначене
  5. При відсутності гарантійного талона
  6. Недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу
  7. Обмін і повернення товару здійснюється за висновком авторизованих виробником сервісних ценрiв

В гарантійний ремонт не входять:

  1. розпилювальні камери (розпилювач) для небулайзерів, інгаляторів
  2. маска дитяча для небулайзерів, інгаляторів, назальная канюля і т.д.
  3. трубка повітряна з'єднувальних для інгалятора, небулайзера
  4. для тонометрів (вимірювачів артеріального тиску) - манжета, груша, стотоскоп (гарантія на менжету не розповсюджується
     на деякi моделi тонометрiв - уважно дивіться гарантійний талон, в ньому вказана Гараня на прилад і окремо на менжету)
Запчастини для тонометрів купити за низькою ціною.
 
Запчастини для інгаляторів, небулайзерів купити за низькою ціною.

Адреси сервісних центрів

ТМ Gamma (Крім глюкометрів), Dr Frei, Promedica

  • телефон гарячої лінії 0-800-600-100  з 9:00 до 18:00 Пн-Пт 
  • Дніпро Адреса: вул. Ленінградська 27/31 Телефон: (056) 372-35-50

ТМ Omron

  • телефони гарячої лінії 0-800-300-138, (044) 541-14-98, (044) 541-14-97

ТМ Ulaizer, Юлайзер, Breather

  • телефон гарячої лінії 0-800-500-323

ТМ Little Doctor, Nissei

  • телефон гарячої лінії 0-800-30-120-80, (044) -49-279-55 Київ бульвар І. Лепса 8, тел. 044-454-11-98

ТМ Vega, Microlife

  • телефон гарячої лінії 0-800-507-567  з 9:00 до 18:00 Пн-Пт (056) 374-77-75

ТМ Paramed, Rossmax

  • Дніпропетровськ проспект Кірова 131 тел: 0-800-605-671, 067-56-59-593  з 9:00 до 18:00 Пн-Пт

ТМ Bionime, 2B, Gamma (глюкометр)

  • Гаряча лінія 0800-600-103 з 9:00 до 18:00 Пн-Пт

ТМ Heaco

  • Гаряча лінія 044-377-52-87

TM ZENET

  • Гаряча лінія 066-66-70-663 Пн-Пт з 9:00 до 18:00

TM Новатор, Корона, маг, алимп, простам, термолор, гемотон, уфит, апполон, профолор

  • Гаряча лінія 098-484-41-46, 0382-67-08-96, servisnovator@gmail.com Пн-Пт з 9:00 - 13.00, 14: 00-17: 00 Хмельницький вул. Тернопільська 17